vrijdag 6 februari 2015

Het kan vriezen en het kan dooien

Vandaag is het prachtig weer, de temperatuur stijgt boven het vriespunt en de sneeuw begint te smelten. Omdat ik van maandag tot donderdag op lokatie zit, krijg ik de vrijdag vrij.

Het 'veckopendla' heeft zo ook zijn voordelen :) Ik maak dan ook gebruik van de vrije tijd om een korte wandeling te maken in de sneeuw.


Hoewel de herten, vossen, hazen en andere dieren zich goed verborgen houden, zijn er toch genoeg sporen te zien in de sneeuw. Ik heb nog geen idee welk spoor bij welk dier hoort, maar ik heb wel een vermoeden. Op weg naar huis ben ik ook nog een sneeuwfossiel tegen gekomen. De bijbehorende vogel is al helemaal verdwenen (of weggevlogen).

muis?                                                     hond?                                                    haas?

sneeuwfossiel!

Geen opmerkingen: